UA院線結業|林小明嗌大鑊:依家香港搞電影好痛苦... (14:10)

文章日期:2021年03月08日

UA Cinemas(娛藝院線)今早在官方網站公布,稱由於疫情及長期的經營壓力,遺憾宣布全線結業。寰宇電影公司負責人林小明回覆《明報》時表示,對UA院線結業感可惜,他說:「UA都頂唔順,真係大鑊,疫情重創香港電影圈。依家電影圈冇前景,戲院重開,票房都做唔起,租金同宣傳費又冇減。香港戲院已經唔多,依家少咗條UA院綫,將來排片唔知點算,喺大檔期多戲上映時候,就唔夠戲院。將來公司拍咗片,排期上映都有難度。

UA結業對我都有影響,上映中嘅《拆彈專家2》收唔到錢,佢現在清盤,先出糧畀員工,然後到銀行同債主,就算分到落嚟畀我,又分到有幾多?蝕咗都冇辦法,好彩其他戲院無話結業。唉,依家喺香港搞電影真係好痛苦,真係好難做,睇唔到前景。」

相關新聞:UA院線結業|吳思遠感心噏 嘆疫情兼租金貴致經營困難

相關新聞:田啟文對UA戲院全線結業感震驚 憂影響投資者來港拍戲

(即時娛樂)