花墟街頭遇露體狂 畫面揮之不去 傅嘉莉自責冇即時舉報 (14:53)

文章日期:2021年03月08日

傅嘉莉(Kelly)昨天在社交網發文,自爆前天在旺角花墟遇到露體狂,惟當時她被嚇呆,結果放走了露體狂,又自責當時沒有舉報對方。

她寫道:「昨(前)天約咗朋友喺旺角花墟某店,我一落車便望着電話上的地址搵門牌,街上人來人往,我一邊睇手機一邊搵方向,我忽然向下望電話之際,我望到一個男士的下體,當刻我也質問自己,怎麼可能?但當我再望,他是有著衫同褲,原來只是褲冇拉鏈就這樣放了出來,我當刻停咗腳步,完全呆定了,我真的冇睇錯,他的確在公眾地方『露械』,但我不知道應該要點做,應該大嗌﹑應該同其他人講﹑應該上前同這位男士講你唔可以咁做,定係佢只係唔記得拉返條拉鍊,我就咁呆企了幾十秒,這刻望周圍的人,冇人察覺到他的行為,我就這樣俾佢離開咗。」

Kelly表示事後跟朋友提及此事,大家反應都沒有她那樣大,不過這畫面在她的腦海揮之不去:「我喺度質問自己點解當時唔舉報佢,如果其他小朋友睇到呢個畫面,會唔會令到他們有童年陰影,畢竟花墟也是一家大細也會去的地方,如果再又下一次咁嘅事情,我應該點做?」

(即時娛樂)