UA院線結業|霍啟剛指政府「一刀切」抗疫手段 將業界推向結業邊緣 (17:56)

文章日期:2021年03月08日

UA院線今日突然宣布結業,消息震驚業界。UA戲院是不少香港人的集體回憶,愛看電影的霍啟剛,今天在facebook留言表示,對UA全線結業感到可惜,同時他又指政府抗疫手段,直接將業界推向瀕臨結業邊緣。

霍啟剛寫道:「屹立香港多年,UA戲院喺香港開創咗唔少先河:引入迷你戲院、引入IMAX…帶俾香港人唔少嘅新體驗,陪伴着我哋成長,全線結業真係好可惜。

雖然戲院近日可以重開,但過去一年喺政府數度『一刀切』關閉處所下,捱到依家已經好了不起。天災我哋避唔過,但係政府嘅抗疫手段,直接將業界推向瀕臨結業嘅邊緣。業界期望唔係政府幫手交租出糧,只係好卑微地要求有個相對正常穩定嘅經營空間;當整個行業最無助時,業界努力尋求同政府溝通,可惜換來嘅係一個又一個筆友式的冷漠回覆。

UA院線結業,象徵一個時代的逝去,政府應汲取抗疫經驗,唔好再一刀切關閉處所,喺抗疫同經濟發展間作出平衡!」

而位於旺角新世紀廣場的UA戲院人去樓空,大門關上大閘,閘門上貼出幾張告示,向市民告別,有些途人經過也會停下來懷緬和討論,令人不勝唏噓。

莊先生兩父子接受訪問時表示,對於UA院線結業感可惜:「今朝睇到新聞見到UA執笠,還以為是航空或者財務公司,冇諗過是戲院捱不住呢關,之前戲院開返門做生意,就回復正常,現在又少咗一個渠道睇戲。」

莊先生兒子感嘆失去集體回憶:「除了UA院線,之前旺角間豪華戲院又閂門,相信經濟真是好困難,以後少咗好多集體回憶!我好欣賞UA戲院的4K大銀幕,做得唔錯,好舒服,線上睇戲是不能取代戲院,不及真實進入戲院睇戲視覺效果。」

相關新聞:UA院線結業|吳卓羲稱UA陪伴成長 林曉峰建議戲院轉型

相關新聞:UA院線結業|黃百鳴感痛心無奈 稱對香港電影業沉重打擊

相關新聞:UA院線結業|林小明嗌大鑊:依家香港搞電影好痛苦...

相關新聞:UA院線結業|吳思遠感心噏 嘆疫情兼租金貴致經營困難

相關新聞:田啟文對UA戲院全線結業感震驚 憂影響投資者來港拍戲

(即時娛樂)