張振朗曾被窒做唔到男主角 朱敏瀚主持《都市閒情》心有不甘 (17:21)

文章日期:2021年03月15日

譚俊彥(Shaun)、朱敏瀚(Brian)和張振朗,日前亮相林盛斌(Bob)和麥玲玲主持的節目《師父有請》,談到「命中貴人」。譚俊彥表示在事業上,遇到的貴人大部分是女性,包括找他拍《男人四十》的許鞍華、沒工開找他再拍戲的張艾嘉,以及邀請他加入無綫的樂易玲等。

朱敏瀚表示視張振朗為貴人,他說:「有一段時間經濟唔係咁好,我話想考定個健身教練牌,點知振朗鬧我,話做演員最緊要信念,要集中做好自己做緊嘅事。」

麥玲玲提到貴人雖好,但總會遇到拍檔有起落,振朗就曾因為黃心穎前年爆出「安心事件」,連累振朗有份演出的劇集延遲播出。問有沒有感到被連累?振朗說:「從來冇覺得係連累,唔開心就梗係有,大佬,點會冇唔開心先得㗎?」

提到劇集連環被抽起,振朗憶述當時有兩年沒有出劇,《牛下女高音》、《堅離地愛堅離地》和《機場特警》都先後被抽起,後來又半年內一次過播出,連朱敏瀚也笑言:「我同佢拍完《機場特警》,佢都叫我小心啲,幫幫忙唔好再有咩新聞。」

提到3人兄弟情,譚俊彥指振朗完全不會照顧自己,「隔夜飯盒」翌日朝早再食,導致嚴重腸胃炎,連主持人Bob都笑:「點解你咁低能?」振朗解釋因為只是事隔幾小時,以為問題不大,幸好譚俊彥如爸爸一樣照顧他。

對於入行初期不被看好,譚俊彥表示曾遇過有對手做戲不會望自己,他說:「因為對手只在乎自己其中一邊面靚仔,我話不如你休息啦,我對住塊木板做好過啦!我試過喊戲喊唔出,被睇死話我生活好幸福,未捱過就梗係喊唔出,咁我咪返去對住塊鏡去練習囉!」他直言雖然明知道入無綫後,可能只有「男二」機會,但他決定放手一博,不介意由低做起,每部戲都當作試驗。

振朗稱初入行拍劇曾被前輩暗窒:「點會搵呢條0靚仔?你呢啲樣做唔到男主角。」後來因為扮張智霖而成為焦點,他說:「開頭一定係好事,因為多人認識,不過難關係點樣搣撇甩呢個名,有兩年我都孭住張智霖呢個名去好多地方演出,不過幸好最近終於搣甩。」

朱敏瀚表示性格怕醜,曾被前輩指「好寸」,他早期被安排主持《都市閒情》時,一度心有不甘,他說:「我都好大膽,直接同個監製講,話我只係想拍劇,我有劇就會走。監製對我好好,有劇為我度期,兩年後就真係放我走,當時安德尊都感覺到我唔係好想做,但佢叫我努力做,點都會拎到啲嘢走。《都市閒情》係我加入TVB之後第一個家庭,每一個人都好好,冇任何競爭,我在頒獎禮上得獎都有多謝《都市閒情》,點知第日安德尊傳千字文短訊畀我,話多謝我冇忘記《都市閒情》。」

譚俊彥認為最滿意的作品,永遠都是下一部,不太回想以往的事。問到目標是否視帝?他說:「視帝當然好,不過我都想挑戰幕後工作,我意識到張振朗上位太快,我好快要演佢老竇。我一向鍾意做幕後,主導權多啲。」振朗也表示視帝當然是目標,但目前希望跟不同的演員合作擦出火花。

(即時娛樂)