張致恒老婆自爆只餘200蚊 為兩子要堅強面對一切 (15:48)

文章日期:2021年03月20日

張致恒(Steven)欠債纍纍,與家人陷入經濟困境。Steven老婆雯雯之前清空Instagram(Ig)所有帖子,只在限時動態撰文發泄情緒。她曾揚言「要放棄,都唔會帶兩個仔」,又說現實環境不容許她外出工作,似壓力爆煲,令人擔心﹗

雯雯今日在Ig上載首則帖文,自爆屋企只剩下200元,曾有負面想法,幸因為一對兒子而放棄。她說︰「要自己照顧兩個仔同成個屋企,現金只係得$200,所以有啲驚同唔識應對,再加上有太多我唔知情嘅事情發生,去到我知道嘅時候已經係俾人鬧緊嘅時候,所以開始有啲睇唔開......」她承認自己是有不成熟同太脆弱,但當她流眼淚時,個仔會摸她及幫她抹走眼淚。她不開心時,個仔好似明白過來拍她摸她又嗲吓,那一刻她醒覺不可以放棄,同自己講一定要堅強,要努力面對一切,先可以陪伴到他們之後的人生。雯雯請朋友不要擔心,表示會好好組織自己的人生。她說︰「我哋只係爭人錢未還晒,而唔係去逃避要去走數,所以其實我係唔需要抬唔起頭做人......我相信只要我哋願意去努力,我哋一定可以好快,報答到同還清所有嘅金錢。」

有網民建議她去申請綜援及食物援助,雯雯說︰「好幸運我老公依家有工作,我哋仲有能力嘅時候我覺得冇需要去申請,我相信我哋家庭面對嘅問題只係暫時,多謝你嘅關心。」有網友質疑為何只餘下200元現金,雯雯回覆︰「我只係發表我當時自己面對緊嘅嘢,亦唔係要別人去探討我講嘅係唔係事實,我嘅問題暫時亦已經得到解決,我仲可以照顧到兩個仔。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張致恒 雯雯