全城集氣|廖啟智患胃癌 太太陳敏兒:醫生讚佢係A+病人 (14:07)

文章日期:2021年03月23日

【今日直擊】現年66歲的資深演員廖啟智(智叔),昨晚突傳患上胃癌,目前需要全面停工,並留院接受治療。據報道指他曾一度病危,現時情况穩定,正在威爾斯親王醫院私家病房休養,太太陳敏兒今午1點10分到達醫院,神情輕鬆,見到記者連聲說:「辛苦晒!」之後她企定交代智叔情況,並多次雙手合十,答謝大家關心。

陳敏兒平靜交代智叔情况:「其實佢(智叔)一直有跑步,去年疫情之下唔係好多工作,日日都有跑步,佢體能及健康狀况都好好嘅,但去到12月中,食嘢時個胃脹住,跟住去做檢查,就確診係胃癌,然後入院做治療,我哋好感恩遇到好好醫生,佢同智叔好夾,每日喺病房見面互叫加油,醫生悉心照顧佢,好感恩。」

陳敏兒還爆料指醫生讚智叔是「A+病人」,她說:「佢好合作,醫生叫佢做乜都配合,比如佢個胃有時唔會舒服,食唔到嘢,醫生話『唔得喎,打仗喎,你要多啲營養』,佢一日三餐好似一個責任咁努力完成,佢做戲大家知佢專業投入,但原來佢做病人都好專業,醫生話佢係『A+病人』,讚佢好合作,我記得有一日佢食粥,佢話呢個係『鮑魚粥』冇得頂,我話醫院咁好膳食咩?其實只係白粥一碗,佢識得用輕鬆﹑好識得幫自己度過挑戰同困難嘅病人,我心底裏好佩服佢,醫生話作為家人,我同兩個囝囝都係『A+家屬』,因為大家冷靜﹑配合醫生同滿足病人需要。」

陳敏兒表示智叔這兩天較疲累,她解釋:「可能消息傳出後,好多人打電話訪問佢,佢要分心照顧呢啲事,會比較疲倦,我用智叔說話:『好多謝大家關心,太多關心及問候,對佢及家屬嚟講都係負擔』,收到大家關心,如果大家惜智叔,遙送祝福及愛畀佢就得喇,我諗我嘅交代差唔多,大家唔好再打電話畀我,我同佢都唔接電話,醫生都唔贊成(接電話),咁樣會影響佢養病,所以希望大家都合作,我嘅交代到呢一度,好多謝你哋,辛苦各位手足,多謝你哋。(情况樂觀?)係呀,好積極呀﹗」

相關新聞:廖啟智去年患胃癌停工 經理人公司發聲明:他現正接受專業治療

(即時娛樂)