等一個擁抱|首次演腦退化症長者角色 陳友曾憂心演不好 (14:20)

文章日期:2021年03月23日

陳友在電影《等一個擁抱》中,演一個腦退化症爸爸,陳友坦言收到導演邀請時,曾擔心自己做不到,他說:「要演一個可能遲幾年至發生喺自己身上嘅腦退化症老人家?我覺得自己仲好精靈,真心怕演唔好。」

《等》由陳友、龔柯允(Karen)、李璧琦(Becky)、何基佑、李任燊、杜燕歌、韓馬利、林以諾合演,故事講述陳友年輕時因為拋妻棄女,令女兒Becky及Karen憎恨父親。相隔多年後,長女Becky在街上重遇潦倒及患上腦退化的父親,對父親的恨意欣然釋懐,背上照顧老父的責任,同時期望在馬來西亞的妹妹Karen,能回來見父親一面。

陳友由心存懷疑到看完劇本,對角色演繹上開始改變,他說:「再三思考後,覺得好似係神嘅意思,而拍攝嘅過程令我學習好多、搵到好多我嘅不足,好大得着。」

為演好腦退化角色,陳友嘗試了不同演繹方法外,開拍前還專程與Karen同Becky圍讀尋找定位,了解大家演法,令拍攝順利。王炳雄導演大讚陳友為角色添加不同身體語言,演繹得更細緻:「其實友哥電影經驗比我多,喺現場畀咗好多input,又會提早排戲,就算收咗工,都會繼續討論拍攝細節。」

(即時娛樂)