李克勤唱《為你鍾情》 歌神許冠傑獻Sing悼張國榮 (17:15)

文章日期:2021年03月24日

由鄭丹瑞(阿旦)主持的《健康‧旦》早前公布,獲得張國榮(哥哥)經理人陳淑芬,以及摯愛唐鶴德(唐唐)答應,將於4月1日哥哥忌辰當晚,播放《想你 張國榮》音樂會,阿旦及演唱會總監蕭潮順隨即聯絡哥哥生前好友,擔任演出嘉賓。除了莫文蔚和張智霖答應演出外,阿旦再公布演出嘉賓,包括已邀請李克勤和歌神許冠傑(Sam)演出。

克勤接受阿旦訪問時說:「我同哥哥嘅相處,曾經有段時間,因為一啲共同朋友,大家都有聯絡見面﹑食飯同唱K,佢畀我印象最深刻,係我同佢唱K時,佢當時處於封咪階段,我覺得好似『中獎』,喺卡拉OK聽到哥哥唱歌,佢仲唱我首《大會堂演奏廳》,仲話歌可以咁樣唱,唔一定用你嗰個方法唱,佢袋咗好多錢落我袋,喺我好多次演唱會,我都有翻唱哥哥嘅歌,當晚會揀《為你鍾情》,我喺2003年香港演唱會有揀嚟唱,係我好鍾意一隻歌。」

相關新聞:《想你 張國榮》音樂會 莫文蔚張智霖擔任嘉賓

(即時娛樂)