蒲頭稱默默工作還錢冇走佬 張致恒求放過老婆家人 (12:19)

文章日期:2021年03月27日

張致恒(Steven)被指疑因欠債問題與妻兒搬屋避債,手機號碼亦停用,Steven老婆區燕雯(雯雯)壓力爆煲,多次在社交平台出Post發泄情緒。近日,雯雯的家人身分被揭,「潛水」多時的Steven終於蒲頭,在社交平台撰文,強調他冇走數、冇走佬,一直默默工作還錢給朋友,也護妻求外界勿騷擾雯雯及其家人。

Steven說︰「首先好多謝大家嘅關心,我想喺度重新講多次,我冇走數我冇着草,我依家只係默默地工作,一直都好想還晒啲錢俾我所欠嘅朋友,講真喺呢段時間真係過得好辛苦,搵到錢返嚟,我係有還過俾我嘅朋友,只係未完全還晒,我明白喺依家呢個時勢大家都好窮,所以我會好努力咁去工作盡快還晒俾大家,想喺度同我嘅朋友講聲對唔住拖你哋咁耐。仲有嘅就係因為我嘅原因令到老婆嘅情緒唔好,所以我懇請大家要鬧要話嘅,可以私訊同我講,我好樂意俾你哋鬧,希望大家唔好再私訊我老婆,佢要幫我照顧兩個小朋友已經好大壓力。」

Steven自言身為公眾人物,食得鹹魚就要抵得渴,但希望大家勿提及雯雯的家人。他說︰「我老婆嘅家人都係普通人一個,其實點解仲要攞出來講呢,若果有一日你全家嘅成員俾人擺出嚟你又會點諗呢,阿婆幾十歲心血少唔嚇得,同埋阿公已經過咗身,希望大家尊重阿公,跪求大家體諒!」

(即時娛樂)