《解構心機女》有火藥味 江嘉敏窒馮盈盈例遲 (15:43)

文章日期:2021年03月30日

馮盈盈和江嘉敏去年因富豪船P事件而爆不和,姊妹情不再。兩人早前被公司安排主持新節目《解構心機女》,節目未出街已明窒、暗窒對方,隔空過招,火花四濺,不少網民邊睇邊食花生。

節目首集昨晚播出,已經滲出火藥味,當話題講到約人出街時,馮盈盈就說:「有個fashionably late,有時為營造隆重登場感覺,有做過公司管理層嘅人同我分享過,佢話如果約銀行客人到佢公司開會,係會故意比約定時間遲5分鐘,因為佢會覺得人哋銀行代表作為客人嚟到,應該要時間set up電腦及準備文件,如果你準時出現,要佢哋喺你面前準備啲嘢,好似帶壓力畀佢哋同催佢哋,所以故意fashionably late,多5至10分鐘,待他們準備好,你作為主人家先登場,畀對方時間準備。」

此時江嘉敏即窒盈盈:「你知唔知點解呢個topic,馮盈盈可以講得咁順暢、熱烈同開心?」在旁的劉佩玥亦搭訕:「我做唔到佢咁fashionable呢樣嘢。」

江嘉敏再說:「因為佢每次約我哋去行街又好、食飯又好,做乜都好,佢永遠都係fashionably late,係冇一次唔係。」此時同為主持的戴祖儀和賴慰玲,即打圓場轉移話題。

(即時娛樂)