感激廖Sir身教言教 浸大畢業生擬下月為廖啟智辦追思會 (17:05)

文章日期:2021年03月30日

資深演員廖啟智(智叔)前晚(28日)因胃癌離世,終年67歲。從影多年的智叔除了拍劇和拍電影外,2010年開始他已在浸會大學電影學院高級文憑課程任教表演藝術。浸大新聞系高級講師呂秉權,今天在社交網,轉發由學生在《廣播新聞網》報道關於智叔離世的新聞,片段中除有學生和課程主任訪問外,亦有學生們跟智叔大合照。呂秉權在facebook寫道:「學生用心之作,還原了『老師:廖啟智』,在主流報道外,發現了智叔的另一面。」

片段中學生分享和廖Sir的相處點滴,並讚智叔是老戲骨:「佢一眼就睇得出你嘅內心有冇觸動,喺我做完一個film work之後,佢問我『有冇痛過?入面嗰種痛,係錐心錐肺嗰種痛?』,跟住佢即場示範畀我睇,佢會點樣去演繹。」

智叔生前曾有意為學生開拍電影,如今變成未完成遺願,課程主任陳學人表示:「其實佢最主要唔係想做導演,你知唔知點解?佢好積極同構思唔同project,希望幫我哋畢業生入呢個行業,無論係幕前或者幕後。」

有報道指浸大電影學院的畢業生和老師,計劃在下月為智叔籌備追思會,初步構思播放智叔生前片段,具體安排稍後公布。有學生表示,感激廖Sir身教言教,令他們除了學懂做戲外,還學懂了做人。

(即時娛樂)