考有Feel︱試食怪味雪條好雀躍 姜濤不顧形象攬實肥仔 (23:38)

文章日期:2021年04月01日

姜濤一向予人可愛乖乖仔形象,但原來玩遊戲時都可以很瘋狂。早前姜濤跟MIRROR隊友擔任ViuTV全新節目《考有Feel》嘉賓,同場的還有ERROR、沈殷怡及練美娟,眾人要接受主考官阮小儀,以及兩位監考員呂爵安(Edan)、黃奕晨(Dixon)透過各種刺激又過癮的遊戲測試「五感」。

在「瘋味雪條」遊戲中,一向貪玩兼為食的姜濤表現雀躍,大膽試食由奇怪食材製成的三層雪條。原本ERROR隊的梁業(肥仔)率先估中第一層是豆豉鯪魚口味,但他忘記要先撳鐘才回答,姜濤見狀即撳鐘奪去答題權,先拔頭籌得分;開始搶答第二層雪條口味時,姜濤在眾人仍在試味之際已撳鐘,估中答案是午餐肉,引起MIRROR成員陣陣歡呼,非常得戚的姜濤笑言:「以前肥仔嗰陣食太多!」姜濤又自信地搶答第三層口味,可惜答錯,被肥仔搶回一分。

在「風狂大決鬥」遊戲,MIRROR隊派出陳卓賢(Ian)及王智德(Alton),負責在巨型風扇製造的強風下鋪牀單,ERROR隊卻不時出茅招騷擾;姜濤為阻止ERROR隊搗亂,完全不顧形象,猛力攬實肥仔並向隊友大叫:「快啲呀,我頂唔住啦!」場面混亂又搞笑。

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 考有Feel