吳業坤結束5個月假期從日本返港︰心情好複雜滴咗幾滴淚 (20:03)

文章日期:2021年04月02日

吳業坤(坤哥)去年11月初在疫情下帶着幾萬元到日本Working Holiday(工作假期),經過5個月的體驗,還用了18日時間挑戰「東海道53次」,為人生添上一段難忘的旅程後,昨晚終於結束假期返到香港,目前身在酒店接受隔離。

他表示︰「『你去Working Holiday 唔做嘢咪好廢囉?』反而我覺得呢個似係人生最後一個『暑假』。上年咁啱見自己29歲所以申請,亦都唔知幾時用得着,用得着嗰時都係諗住去得兩個月不如Hea下算,點知覺得自己Hea得濟就行咗轉東京,無計劃太多亦都無諗咁多。工作假期點解唔可以選擇重點放喺『假期』呢?『咁走咗去咪有好大段空白期囉?』可能係嘅。但係如果無去到嘅話呢世都唔會再有機會,我唔敢講人生有無精彩到,但可以肯定嘅係人生有豐富到,同有曬黑到。隔離埋就錄音了﹗」

坤哥昨晚坐夜機返港,他表示︰「落機之後聽到服務人員用廣東話叫我坤哥,心情好複雜滴咗幾滴眼淚。返到嚟啦﹗個旅程真係完啦﹗不過仲要隔離,多謝你哋畀我走咁耐。」坤哥抵港後隨即前往酒店隔離,獲歌迷會送上禮物歡迎他回歸。

(即時娛樂)