麥貝夷再爆被閨密背叛 裕美成嫌疑人:你唔好惹我呀! (22:23)

文章日期:2021年04月09日

麥貝夷早前爆男友出軌,指控對方「性伴侶多得驚人」,曾與她傳過緋聞的翟威廉成為嫌疑人物。翟威廉跟麥貝夷劃清界線,否認兩人曾拍拖。麥貝夷近日又有新目標,聲稱拍拖3年的前男友曾「偷食」她的好姊妹,暗示對方「理論上是香港人」但國籍不明,有揣測跟中日混血兒裕美有關。裕美「中招」在社交平台留言:「躺着也中槍!要講請講清楚點,唔好惹人懷疑。」

裕美回應《明報》說:「我沒有因這件事跟麥貝夷再聯絡,佢咁想講嘢就由得佢講,最緊要澄清佢講嗰個(第三者)唔係我。我覺得事情過去了就算,何必要在公開場合講一些說話,引人懷疑,跟住自己又唔講清楚,都唔知佢想點。」裕美跟麥貝夷曾是閨密,麥的前度男友是裕美給他們介紹認識的,但兩人分手收場,麥貝夷再沒有聯絡裕美。今次無辜成為「第三者」,裕美警告說:「叫佢(麥貝夷)唔好再惹我呀!」麥貝夷所指的「第三者」傳另有其人,是落選港姐陳宛澄,但她繼續讓大家揣測,對傳聞不置可否。

(即時娛樂)