齊人之福|寧不舉堅持不結婚 鄧兆尊:香港一夫一妻制 (18:08)

文章日期:2021年04月11日

鄧兆尊擔任由余安安、羅敏莊和陳凱琳主持的《日日媽媽聲》嘉賓,節目昨晚播出。兆尊一直周旋在Carmen、車厘子和陳小姐,享盡齊人之福,兆尊被稱為時間管理大師,擅於安排不同時間給3位紅顏知己,而她們亦相處融洽。

兆尊被問到為什麼不結婚時,他說:「香港一夫一妻制。」兆尊也沒打算生小朋友,他解釋:「一個生,個個都要生,生得多好煩氣,佢哋有要求㗎,而佢哋見到我細佬同細妹生咗後嘅反應,發覺好大責任,都未夠成熟做呢個動作(指生BB)。」兆尊表示3女相處時沒試過內訌或吵架,相處也算融洽。問到有沒有試過搶人時,兆尊說:「沒試過搶人,因為可以換時間,比如你今日生日,就能跟另一個人換日子。(分配好?)分配好了。(買禮物要一式三份?)不會,因為她們喜好不同。」

兆尊被問到跟正印Carmen拍拖,車厘子如何介入?他說:「佢係乘虛而入,冇發展,我係中計,係粵語長片橋段,畀佢『隊冧』咗,我返咗酒店鎖咗門,醒咗先發現。(第3個呢?)仲高難度,佢神化少少,佢話自己係上天派落嚟。」

在「快問快答」環節,兆尊寧揀身材也不要樣貌,寧願虛耗死也不願孤獨死,同時他寧揀不舉也堅持不結婚,他解釋:「因為結婚會得罪好多人,不舉只得罪自己。」

(即時娛樂)