「超級媽媽」張慧儀用行動證明收養決心 分享跟兒子感人故事 (19:30)

文章日期:2021年04月11日

由余安安、羅敏莊和陳凱琳主持的《日日媽媽聲》,昨晚播出首集,除了袁詠儀和鄧兆尊擔任嘉賓外,還有「超級媽媽」張慧儀,分享她收養了患病兒子Hanson的感人故事。

余安安問到張慧儀,為什麼會收養心臟有事的Hanson?張慧儀說:「以前我冇計劃去收養小朋友,但我相信女性到咗某個年紀,就會有一種母性,當時我好想去做義工,去探訪孤兒院,畀我遇到呢個小朋友,我想帶佢返家,但院長係唔同意嘅,點解呢?我諗1990年代,我畀人感覺係性感女星,幕前形象唔係太好,你點可能做到一個媽媽,我就開始每日早上8點,去孤兒院服務,煮嘢畀佢哋食,照顧Hanson及同佢冲涼,如是者我去咗連續2、3個星期左右,院長就同意畀我試試,嗰時就寄養,未正式領養。」

張慧儀表示Hanson做過兩次大手術,她說:「第一次手術時,佢只得4個月大,當年佢昏迷咗8個星期,因為佢個腎同肝都腫了,醫生認為呢個小朋友應該活不過來,但係佢生命力好強,佢嘅後遺症係乜嘢呢?就係影響到說話能力同平衡能力,佢初初嚟我屋企時不擅說話,佢最擅長係叫媽媽,呢一句改變咗我哋嘅人生,佢嚟到我屋企,只識講一、二同五,對比以前,我覺得佢進步好大,依家佢同我對答如流。佢嘅母語係普通話,唔係廣東話,說話方面,我覺得佢嘅廣東話亦進步咗好多,我覺得好安慰,佢唔需要同任何人比較,佢只要跟自己比較,佢有好大進步,我已經好開心,係真嘅!」

張慧儀續說:「到2018年,佢又經歷另一次手術,過程唔太理想,手術完後佢要深層睡眠3天去補腦,蘇醒後有一段時間,認唔到我,又唔知道我係邊個,佢對好多事物都好陌生,佢身體機能…當時要穿尿片,都唔可以跟我講嘢,嗰段時間我好難過,我當時寢食難安,但係我好感恩,上天好憐憫我哋,有一日我睇到佢眼神有焦點,然後佢開始識喊,佢喊完之後想同我講嘢,但係佢講唔出話,我又唔知道佢講乜嘢,我好難過,但慢慢又睇到佢好轉。如果你問我,我唔係要求佢有好大成就,因為當時佢情況好差嘅時候,我又瞓唔到覺,只係望住天花板不停祈禱,只要佢好起來,我什麼都願意,我以後都唔再鬧你喇,依家我見到佢咁就好滿足。」Hanson亦有亮相節目,並畫了一張卡送給媽媽張慧儀,兩母子隔住口罩惜惜,場面溫馨又感人。

相關新聞:齊人之福|寧不舉堅持不結婚 鄧兆尊:香港一夫一妻制

相關新聞:想生第2胎 袁詠儀人工受孕不果:對我來說是遺憾 

(即時娛樂)