狂拍廣告變吸金王|姜濤唔敢接內褲廣告:我有自知之明 (21:54)

文章日期:2021年04月14日

【今晚直擊】姜濤今晚和前輩蔡卓妍(阿Sa)出席「HPV健康教育大使發布會」,問到是否聽住Twins的歌曲長大?姜濤說:「我記得出道前,我細細個…係咪唔可以講細細個,死喇,唉…出道前我都有聽佢哋嘅歌。(看演唱會或追星?)我由細到大都冇睇過一場演唱會,就算係小豬(羅志祥)都冇睇過,因為屋企冇畀錢。」姜濤表示未試過以觀眾身分在紅館欣賞演唱會,他說:「我想睇一次MIRROR演唱會,但冇辦法坐喺台下睇,好想用自己角度睇自己表演。」

有指姜濤成為吸金王,半年間拍了50個廣告?他表示:「我都唔知,多謝大家搵我拍廣告,希望大家繼續搵我拍廣告。(掙了好多?)好多支票未收到。(收現金?)唔係呀,唔收cash,我哋收支票,我哋廣告錢比較遲收。(花姐袋咗?)咁又唔會,如果會佢都唔會咁窮,佢都使好多錢。」

問姜濤會否接拍內褲廣告?他搞笑稱:「可唔可以P我個樣上去?(要邊個body?)揀我哋隊嘅Stanley(邱士縉),所有內褲廣告都可以搵Stanley。(不敢用自己真身?)驚以後乜廣告都冇。(沒信心?)唔係冇信心,我都想有信心,但我有自知之明,食品廣告就最好搵我,可以光明正大拍嗰陣食嘢。」

(即時娛樂)