生得出姜濤?|蔡卓妍因疫情暫打消生B念頭:遲啲再諗 (22:22)

文章日期:2021年04月14日
生得出姜濤?|蔡卓妍因疫情暫打消生B念頭:遲啲再諗(拍攝:劉永銳、剪接:鍾偉茵)

【今晚直擊】蔡卓妍(阿Sa)和姜濤今晚出席「HPV健康教育大使發布會」,二人相差17年,阿Sa笑說:「拍廣告之前嗰晚,助手message我,話我生得姜濤出,我計咗好耐,咦!係喎,我屬狗,1982年,佢1999年。(你17歲生佢?)點解唔得呀?跟住搞到我第二日一起身,即刻狂碌塊面,幾大壓力。」

阿Sa大讚姜濤可愛、乖巧、有禮貌又靚仔高大,問到是否幻想將來生仔都是靚仔?她笑說:「如果我咁有福氣就好喇!(生囡囡?)我又冇乜所謂,不過講真,依家突然之間唔係好想生,一嚟覺得好似都雪咗(指雪卵)啦,都冇咁大壓力,第二呢個疫情令我有少少打消念頭,你都唔想生個小朋友出嚟,第一件事就係幫佢戴口罩,所以遲啲再諗,你知女人好善變,呢個時候我唔想生,唔知將來係點。」

相關新聞:狂拍廣告變吸金王|姜濤唔敢接內褲廣告:我有自知之明

(即時娛樂)