兄弟默契盡現 陳志健見敖嘉年即爆喊:好難忘嘅一場戲 (18:35)

文章日期:2021年04月19日

陳志健(Otto)在劇集《伙記辦大事》演「喪波」角色,劇中與敖嘉年是好兄弟,不惜為對方頂罪入獄。Otto記得該場戲是首天開工拍攝,和敖嘉年雖然有段時間沒合作,但當日一開機默契盡現,Otto說:「當日講敖嘉年探監,一埋位大家嘅兄弟感覺返晒嚟,拍第一Take啲眼淚就流出嚟,好難忘嘅一場戲。」

稍後播出的一場戲,Otto及李泳豪跟敖嘉年拍攝講數戲分,李泳豪不慎被道具玻璃樽割傷,Otto說:「豪仔好專業,未cut機都繼續拍,停機後,可能我比較識處理傷口,所以即時幫手止血。」

Otto在劇中跟歐陽震華及萬綺雯雖然對手戲不多,但只要有兩人同場,Otto會特別開心,「自2017年舞台劇《紙飛機的天空》同佢哋合作後,私下大家都有聯繫,早前大家咁啱喺內地,都有約埋食飯,佢哋的確好合拍,好好睇」。

(即時娛樂)