香港四大YouTube頻道首次聯播 網民有撐有彈 游學修咁講…   (20:20)

文章日期:2021年04月21日

香港四大YouTube頻道「試當真」、「小薯茄」、「啱Channel」與「FHProductionHK」宣布四台合作,昨晚首次聯播製作的4條影片,包括《Channel需要s》、《今晚無片睇?》、《妙手神醫》及《我們的YouTube》,截止今晚6時30分,4片合共有逾95萬人次收看;雖然有很多網民捧場,並留言鼓勵,但也有不少負評。

「試當真」主腦之一游學修,對於今次四台聯播,他在社交平台以5點回應,「關於四台:1. 因為是首次Crossover,大家都以『孵蛋』的態度去面對,小心翼翼。大家曾有想過『共同主題』、『扮其他Channel風格拍片』、『合寫一個故事』,最後還是先選擇了最簡單的方式連結:交換演員。因為大家都認同:首次合作,不搞砸已經成功。2.今次大家都是短期內『擠』出額外時間『試玩』,而非長遠安排後隆重其事。後來時勢造就好似好大件事,觀感上或有期望落差,請體諒。3.Tommy(啱Channel)的爽快、高Ling(小薯茄)的謹慎、熊仔頭(FHProductionHK)的熊熊烈火,都令我由衷敬佩。如果以學校小組Project比喻,其實高Ling先係Leader。4. 幫熊仔頭錄完佢段訪問後,我提議我問返佢轉頭。佢話『好呀,想有人問我好耐。』我話『我知吖。』於是就講埋晒啲咩同全世界打。5.X家軍係佢問我,唔係我自己提!」之後,他再補充表示:「試當真冇得上熱門唔係新聞,上到先叫醒我。」獲不少網民留言支持,表示期待四台有更多合作,亦有人留言「香港是屬於你們年青人」、「加油 香港久違既有心人」、「可能係時勢,但呢個合作俾我見到媒體下一波演變的開始。因為媒體變,內容創作也會出現新的範式。因為真係創造,創新,不容易,加油」。

(即時娛樂)