Ig追蹤人數跟姜濤睇齊 193@ERROR亂噏惹迴響:以後會慎言 (22:40)

文章日期:2021年04月21日

組合ERROR成員193(郭嘉駿)日前出席音樂頒獎禮時曾自薦說:「我想大家叫我『三哥』,想米線店找我做代言人。」之後有米線店在facebook專頁留言「打緊畀花姐,三哥巧有feel」。

今晚193在Instagram的限時動態留言,他寫道:「多謝大家支持,估唔到我噏一句竟然咁有影響力,我以後會慎言了,目前因為我嘅檔期問題,有關商業合作仍然洽商中,麻煩各位乖乖哋,唔好再去留言洗版了,嚇親人就唔好啦,3仔已經收到晒大家嘅好意,我愛你哋。」

而截至今晚(21日)10時,193的Ig追蹤人數已跟姜濤Ig帳戶的followers一樣,同樣是19.9萬。

相關新聞:Ig追蹤人數達19.6萬|193@ERROR自薦做代言人 米線店專頁:打緊畀花姐 

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭嘉駿 姜濤