考有Feel之打交實錄 姜濤出動「奪命鉸剪腳」反擊阿Dee (17:21)

文章日期:2021年04月26日

由阮小儀、黃奕晨和呂爵安主持的遊戲節目《考有Feel》,今個星期播出最後5集,MIRROR和ERROR成員在節目中玩得夠癲夠放,就連平時溫文的姜濤亦放下偶像包袱,將暗藏的「獸性」激發出來,尤其對住ERROR成員何啟華(阿Dee)更是死纏不休。

小儀在社交網貼出多條名為「打交實錄」花絮片段,姜濤和阿Dee除了在節目混戰外,鏡頭後二人仍然未肯收手,就算工作人員已收拾細軟,兩個大男孩繼續打不停,十分搞笑。

姜濤主動出手鎖住阿Dee,他解釋:「先下手為強。」期間兩人稍事小休,姜濤要回氣兼儲氣,但阿Dee不停撩姜濤,他們又再摟作一團,姜濤用咬功噬阿Dee膊頭,又插他的鼻,之後阿Dee捉住姜濤隻腳扮彈結他,甚至除掉姜濤隻鞋,姜濤轉用「襪攻」及「奪命鉸剪腳」反擊阿Dee,令阿Dee動彈不得,阿Dee則用手指篤姜濤屁股,場面爆笑。

小儀留言說:「哈哈哈,真係控制唔到佢哋㗎!我只能夠叫過吓,睇頸、睇頸,同埋拍埋去影selfie之外,我冇咩好做到㗎!」

張敬軒看完片段後,在小儀的Ig留言笑指:「黐線,呢兩條友仔。」小儀則回覆:「係,黐得好渾沌,但好可愛。」有網民笑指期待軒仔打埋一份,軒仔則搞笑稱:「我諗諗先,姜B好難打得落手。」

(即時娛樂)