滕麗名憶電視城驚嚇事件 白彪瞓屍箱嚇到毛管戙 (19:15)

文章日期:2021年04月26日

滕麗名、白彪和康華亮相節目《師父有請》,大談圈中靈異事件。康華表示初入行時不太信邪,慢慢遇到不少撞板經驗,並發生靈異事件,她說:「我剛入行到內地拍旅遊節目,貴州有個山頭安置骨灰,當時咩都唔識又唔明,個山頭係安放成條村屍體,我都唔明點解要去拍?來回11個鐘頭,入到去大家都唔信邪,加上當地人無準備,所以冇拜神。」

康華憶述當時男主持不適要送院,連走路都有困難,餘下的拍攝由她應付,但她隨後返港也要入院,她說:「我諗我哋入去前冇打招呼,冇講『唔好意思』,個男主持返香港冇幾耐,佢就已經冇做呢行,當時佢病到神智有啲唔清醒,成日自己同自己講嘢,好彩我之後返香港有拜神。」

主持麥玲玲指白彪哥有關刀眉,作為武打出身的人殺氣較大,彪哥稱瞓棺材都不怕,反而曾經瞓過停屍間的屍箱,當時櫃門一關上,耳仔頓時嗡嗡聲兼毛管戙。他表示曾經在中環義莊取景拍攝,現場有百幾副棺材,部分更有先人在內,他說:「義莊負責人已經話,拍攝唔緊要,唔好跨過啲棺材就可以,但我哋要拍追逐戲,就係要跳棺材,仲曾經幾乎踢冧,有日落雨,義莊一條長走廊,我路經時候突然有擔幡追住我,點知原來係隻雀仔飛起郁到個擔幡,當時畀佢嚇死。」

滕麗名形容自己對靈界事物,由強烈天線變成現時已經關門,她憶起電視城錄影廠的驚嚇事件,她說:「拍《真情》年代,8至9廠附近個廁所好猛,話(靈體)好多年前邵氏年代已經喺度,當年成日通宵拍攝,男女廁黐住喺隔籬,但女廁塊鏡永遠都係滴水,男廁塊鏡永遠都係乾。」

她表示有次拍另一部劇,剛好遇着服裝間關上門,一向服裝間有好大個觀音像對住廁所,她不以為然照入洗手間洗手,沒想到看到鏡中還有另一人,但她身邊卻沒有人,她說:「邵氏真係好猛,我每逢初一、十五就會見到有人拎住火盆去拜塊鏡。曾經喺凌晨2點開工準備埋尾,收音師話聽到有人吹口哨,咁就閂廠門啦,點知都係有聲,咁大家就話不如大聲少少就盡快收廠啦,後來係有人喺我耳邊吹。咁我都算啦唔想理,點知隔籬廠係張家輝開緊《騙中傳奇》,佢又喺度嗌救命,當時未到佢,佢大叫『有人喺我耳邊吹口哨呀』,呢單都幾爆,因為我哋兩個廠中間仲有化妝間,根本唔會係通到聲。」

阿滕表示北上拍戲期間,遇到大大小小靈異事件,由於環境不能夠改變,唯有嘗試去跟靈體做朋友,她說:「北京拍劇半年,入房第一日已知有事,日日都唔畀我開鎖匙,直至我要講『Hello 我哋返嚟喇』就開到門,我開燈佢就熄燈,夏天幫我閂冷氣,冬天幫我開冷氣,電視較大細聲,佢冇乜傷害我,咪大家以禮相待。有日真係好嬲,凌晨3、4點已經好攰,快快脆勁大力敲門,點知原來敲錯門,我同助手即走。」

白彪稱最近一次是他在菲律賓拍戲時遇上「驅魔人」事件,當時有位18、19歲女孩子的特約演員,突然企身瞪大眼,跳過一幅矮牆,不斷用英文叫不要碰她,甚至講粗口,他說:「當時佢雙眼翻起咗,見唔到佢眼珠,4個工作人員夾住佢,都被佢揈到彈開,我仲以為佢做戲,佢一踢連腳甲都反埋,真係毛管戙。有軍人保安即刻退3粒子彈出嚟夾佢手指,點知佢嘔啲綠色嘢出嚟,後來即刻叫巫醫搞先無事。」

(即時娛樂)