影帝致電鼓勵|陳積榮癌細胞極速擴散 化療成功率僅四成 淚謝家人照顧 (23:50)

文章日期:2021年04月26日

現年38歲的無綫前藝員陳積榮(Jeff),去年患上第4期肺癌,雖然之後有擴散迹象,但他積極面對,今年3月入院接受第一次化療。Jeff近日接受《東張西望》訪問,主持人容羨媛登門拜訪,見他消瘦不少及甩髮,並透露自己的情況幾嚴重,「我當然想好番晒,但知道未必有咁嘅可能」。他又形容之前瘦得像外星人,「肚脹脹哋,手腳又瘦,呢幾日肥番啲」。

Jeff稱就算接受化療,成功機會也不高,只得四成左右,「醫生同我講,標靶藥對我嚟講冇乜用,當時肺部有一半已變白,所以提議馬上做化療」。他坦言當時接受化療很辛苦,「除肺部花之外,癌細胞極速擴散,包括膊頭、手臂、肚位置都有腫瘤。醫院嗰段時間不能探病,所以第一次做化療好辛苦,因為成日瞓喺醫院,屋企人又見唔到,只可以喺門口攞嘢畀我,或者FaceTime傾一陣。嗰陣時好唔開心,我覺得復元得好慢,日日同醫生講幾時走得,幾時可以出院」。Jeff已不禁眼濕濕,當說到家人無微不至照顧、朋友的支持,他更激動落淚說:「以前唔會覺得家人可以咁照顧你,原來屋企人嘅照顧,係好重要、好有力量!」

他自言很幸福,因為得到很多人幫助,有開名的及暗裏幫忙的,當中包括一線藝人致電慰問他,更估不到的,突然有一位影帝致電鼓勵他說「冇事嘅」,令Jeff十分感動,亦視之為一大鼓勵。雖然被病魔折磨,但他對演藝事業仍充滿熱情,希望痊癒後會有一部對得住自己的作品。

訪問當日,跟Jeff同是第20期藝員訓練班的同事孫慧雪、謝珊珊和鄧永健都有出現,3人更跟主持人容羨媛送上擁抱為Jeff打氣。

(即時娛樂)