同囡囡玩得多角色扮演 關心妍演技大爆發 考慮做演員 (17:50)

文章日期:2021年05月03日

關心妍(Jade)日前接受許文軒主持的《StarTalk》訪問,大談相隔5年再推出廣東歌《腍》的感受。Jade表示對唱歌不離不棄:「對上一次出廣東歌,已經係佗住BB嘅時候,其實音樂係我生命一部分,我唔會因為生咗個女,就完全停晒我有關音樂嘅嘢,之前自己都keep住聽新歌,鑽研歌曲同教學生,依家只係要好好咁安排時間。(再次出歌需要問准家人?) 我都有問老公,因為我要同佢配合,輪流照顧小朋友,依家我除咗要睇住我嘅時間表外,仲要睇埋我老公、我個女同教學生嘅時間表,依家真係仲忙。囡囡雖然仲未明歌手呢個職業,但佢知道表演呢件事,佢好好笑,會問我今日做完嘢係咪會有錢,咁咪可以買糖畀佢囉!」

新歌《腍》由黃偉文(Wyman)填詞,Jade感激Wyman之外,亦在訪問中提到過往很少演戲經驗,Jade說:「今次拍MV,我事前有同導演講,唔好勉強一定要畀個角色我做,唔見我個樣都OK,當我收到劇本,我仲同自己講Good Luck!因為今次個角色要有好多情緒,好難演,仲要處理好多復仇、奸嘅感覺。估唔到出到嚟大家覺得我演得好自然,可能人大咗,經歷多咗,又有小朋友。我喺度諗,可能平時同個女玩得多角色扮演遊戲,因為我得一個女,好多時候我就要扮演佢朋友,有時扮佢老師,可能或多或少有啲幫助。今次真係演技大爆發,我可以考慮去做演員。」

(即時娛樂)