鄭欣宜拍新歌《先哭為敬》MV 感覺似參加演技訓練營 (14:11)

文章日期:2021年05月05日

鄭欣宜在新歌《先哭為敬》MV演舞台劇女演員,正要演出最後一台戲,欣宜除了情緒起伏大之外,還要拍攝持槍戲分,對她的演技確是一大挑戰,MV邀來彭秀慧負責創作及執導,舞台劇演員邱頌偉(阿雞)、中法混血男演員黃寶漳、陳琬瑜及李文揚演出,欣宜表示在拍MV同時,像參與一場演技訓練營一樣,既緊張又興奮。

由於彭導及阿雞老師均是欣宜的演技訓練老師,正式演出時她像面對考試一樣,幸好2人不停提點她,彭導也提出意見及建議不同演繹方法,令欣宜有很大得著,她說:「拍阿雞老師開槍嗰場戲時,大家氣氛好凝重﹑好緊張,我要同戲中男朋友Mixson一齊搶阿雞老師把槍,當時我要大聲喝佢,之後聲都沙埋,可想而知當時幾咁激動。其實要喺舞台上面對大班專業嘅工作人員,已經好緊張,仲要喺兩位老師面前演戲,個感覺就好似讀書大考一樣咁。」

《先哭為敬》MV拍成悲劇式愛情故事,其實緣起於作詞人黃偉文(Wyman)歌詞,欣宜說:「好開心可以收到Serrini嘅Demo,我一直好欣賞她,因為她做緊我好想做到嘅嘢,可以隔空同佢合作到,真係好興奮,但最特別係Wyman歌詞,佢將愛情故事寫出好多唔同層次,可以用好多唔同方法詮釋演繹,成個畫面好立體﹑好有故事。」

(即時娛樂)