彭秀慧「入坑」激讚MIRROR 黃偉文為12子每人度身訂做歌詞? (19:28)

文章日期:2021年05月09日

人氣組合MIRROR第3場九展騷昨晚順利完成,趙學而、林奕匡、黃偉文(Wyman)和彭秀慧等捧場,他們在後台跟12子合照。學而事後在Ig貼相,並寫道:「成長、力量、拼勁、信任、團結,聽到、睇到、感覺到,多謝你哋!」

彭秀慧亦說:「十二個人每人都獨當一面,誰沒有贏誰;每個人都有其所長,各自精彩;一個人和十二個人的畫面不一樣,卻以精神貫穿。觀眾最感動或者最愛看的,大概不是你們技藝有多高,而是看到你們蛻變,看到你們成長。從戰鬥場走到今天,我只知道,一切磨練都是最好的安排,讓你們成功不忘保持謙卑,強大不忘繼續努力。你哋真係好正啊!#入坑了 #睇完一場好多新發現 #我都想同大家影單頭相呀喂」

黃偉文曾替呂爵安(Edan)和姜濤的歌曲填詞,昨晚他在Ig寫觀後感:「之前好多人問『可摸耳12星座每個都寫首歌?』我:『好難喎,12個星座我唔係個個都熟喎,唔熟嗰幾個我驚寫得唔夠『中』喎!』

今日輪到我想問:你估寫中晒12星座嘅心聲難吖?定完美又啱尺寸咁為12位Mirror成員每人度身訂造一份歌詞難?哈,咁諗落又好似12星座易啲喎!

#我嘅演唱會觀後感居然係呢個 #哈哈哈係咪同大家有啲唔同呢 #後台人多湧來湧去沒有機向12位逐一道謝真係唔好意思 #千祈唔好又傳出話我寸哈哈哈」。

(即時娛樂)