找數真漢子|「偷用」MIRROR個唱舞台 肥仔唱《ERROR自肥企画》主題曲 (23:45)

文章日期:2021年05月10日

ERROR主持的ViuTV節目《ERROR自肥企画》自播映以來,惹來網民洗版討論,由格仔導演Mike主唱的主題曲《無制限OT編集團の行動綱領》更成為洗腦歌。早前ERROR成員肥仔(梁業)在社交平台出post,表示若這個post超過2萬like,他會唱這首歌給大家聽,「ERROR今次做節目唔係為咗自肥,係為咗有更多好既作品流芳百世,希望更多人留意到ERROR。多謝無制限OT編集団有你哋有我哋,今個post過2萬like我會唱一次主題曲比大家聽」,結果成功達標,有逾3萬like。

肥仔做「找數真漢子」,今晚在社交平台甫出兩條短片,見他在舞台上獻唱主題曲,最後更唱到雙膝跪地,非常投入;他更自爆「偷」了MIRROR演唱會的舞台演出,「橫掂都係自肥偷埋Mirror個台黎玩,多謝成隊band同我一齊玩,時間短無太多準備大家收著貨先」。MIRROR成員紛紛留言,Stanley(邱士縉)說「要俾錢架」,Jeremy(李駿傑)就表示「有冇問過alton(王智德)俾唔俾」,Alton稱「果然可恥,果然有用」;至於原唱者格仔導演Mike則留言「得顆心去為你無制限」。

(即時娛樂)