Stanley@MIRROR 3星期「六腹」歸位 Alton惡搞姜濤歌曲 (13:49)

文章日期:2021年05月15日

人氣男團MIRROR演唱會雖然結束幾天,但依然成為網民熱話,不停重溫演唱會片段,而隊員亦各自在Instagram貼相訴心聲。

邱士縉(Stanley)則在Ig貼了減肥前後對比照,身形向來甚弗Stanley,原來騷前曾是凸腩「肥邱」,不過他經過3星期苦練喼弗後,「六腹」終於歸位變肌男,他寫道:「究竟點樣可以三個星期變成咁樣?我都真喺唔知。我只喺知,要做就要全力以赴咁去做,台上呢三十秒,代價很大的。特別感謝我的教練s。」呂爵安留言稱"Crazy"﹑Anson Lo則稱:「大隻喇﹗大隻喇﹗」吳若希也留言:「哇﹗」

在演唱會表演棟篤笑而贏盡掌聲的王智德(Alton),則在YouTube頻道貼演唱會花絮片段,片中的他身在後台,並跟在台上演出的姜濤隔空「合唱」,Alton將《蒙着嘴說愛你》改詞,歌詞中有:「我戶口乾枯」﹑「還有阿媽的照顧」等,他還唱得十分投入,相當搞笑,他最後在片中說:「送畀有共鳴嘅你哋﹗」

「教主」盧瀚霆(Anson Lo)在Ig貼了和家人合照,他寫道:「Say hi to教母﹑教姐﹑教父。#最鐘意半夜整熱返湯水俾我嘅教母 #成日send住嘢食相問我辛唔辛苦嘅教姐 #最寵我家Amber(狗狗)嘅教父 #其實Amber表示佢都好想睇演唱會。」

相關新聞:跟隊友打牌回氣 Edan盼舉行MIRROR「珍珠」演唱會

相關新聞:念故友|姜濤貼父母捧MIRROR演唱會:你們一定要好好的

 

(即時娛樂)