生仔後改變夢想 林芊妤寧做瑜伽老師 閒時弄兒為樂 (19:17)

文章日期:2021年05月21日

瑜伽導師林芊妤(Coffee)最近為「靚媽圍爐」做嘉賓,大談育兒經,除分享胎盤前置生仔經驗、如何幫囝囝「伯伯」戒人奶外,又解釋關掉囝囝Ig原因。

Coffee生了囝囝後,曾懷疑過人生,但很快已重建自信,並適當地安排湊仔及事業上的時間分配。之前有電影找她演出,她也推掉,她解釋:「好多人問我,係咪為個仔放棄事業,我都問過自己,曾經拍電影,係娛樂圈工作,係我日日發夢嘅夢想,但係生仔之後,我夢想變咗,我問清楚自己,其實我好鍾意做瑜伽老師,好想做自己品牌,剩返嘅時間,就要來湊仔、陪個仔成長。」

做媽咪之後,Coffee成熟不少,之前囝囝個人Ig爆紅,有不少fans,但她狠心把Ig關閉,她說:「為佢個account,每日我都要upload幾次,諗諗下佢雖然細,但佢好似冇晒私隱。佢會繼續喺我Ig出現,畢竟佢係我個仔,我同佢一齊share同一個人生。但係就唔會好密好多,佢咁細有Ig就唔係咁好,我唔想個仔太早展開社交媒體生活,唔想第日佢返學,佢同同學鬥多followers,以為自己好勁。咁細個已經係高峰,對佢唔係好處。如果佢第日大個啲要有自己Ig,要做YouTuber,我絕對唔會反對。」

Coffee生B時因為胎盤前置而經常出血,最後放棄順產改剖腹,她於節目中奉勸天下媽媽,千萬不要有「順產是Angel,開刀是Devil」觀念,凡事最緊要是BB安全,她說:「我當時覺得第一時間選擇保護BB安全來到世界,才是媽咪任務,所以媽咪唔好覺得自己開刀生產就係魔鬼囉!」

(即時娛樂)