MIRROR歌曲奪叱咤2周冠軍 《調教你MIRROR》預告曝光 (12:22)

文章日期:2021年05月23日

ViuTV節目《調教你MIRROR》將於6月7日晚首播,梁祖堯(阿祖)跟MIRROR在梅窩共處多天,而阿祖則負責調教12位成員。阿祖在社交網貼了近30秒的節目預告,預告中阿祖和MIRROR經理人黃慧君(花姐)在車廂對話,花姐問:「你(阿祖)估你可唔可以調教我12個仔?」阿祖說:「呢件事難度都唔細。」預告中見到12子浩浩蕩蕩出發到梅窩,期間眾成員累到在船上睡着。

預告中亦剪輯了花姐的說話:「簽完佢返嚟,的確有好多缺點嘅...」﹑「好多人單飛啦,我覺得佢會擺單飛做第一位,MIRROR做第二位...」﹒「點呀,你可唔可以有啲上進心呀?」﹑「佢係優柔寡斷,佢發返我脾氣,就覺得我點解話佢黑面...」﹑「其實佢哋係好幸福嘅,冇經歷過究竟出面原來做新人咁慘㗎?」

另外,MIRROR歌曲《WARRIOR》氣勢如虹,已連續2星期成為叱咤903專業推介冠軍歌,有指對上一次有組合能連奪叱咤2星期冠軍歌,要數到2006年軟硬天師的《好兄弟》,而《WARRIOR》在新城及港台的排行榜亦已奪冠,ViuTV的《Chill Club》榜則排在第2位。

(即時娛樂)