林欣彤放狗發生意外 下巴膝蓋手掌受創 夤夜到醫院求診 (17:40)

文章日期:2021年05月24日

林欣彤(Mag)昨晚放狗時,愛犬「飛飛」發狂地跑,由於衝力太大,結果Mag發生意外受傷,要急送院治理。

今午近5時,Mag在Instagram報平安,並貼了幾張受傷的照片,她的下巴、膝蓋和手掌明顯擦損,她寫道:「向大家報個平安,琴晚出咗個ig story得到好多關心,人間有愛,我放狗嘅時候仆咗落大約兩三級樓梯,因為當時我隻狗『飛飛』好失控,而佢真係好大力,發狂咁跑,所以衝力都好大,結果我膝頭哥同下巴落地,我暈咗趴咗喺地下幾分鐘,完全郁唔到,聲都出唔到…

當刻明白到打拳被人knock out嘅感覺,我被個地下knock out咗,結果震親個牙骹傷咗韌帶,同埋有啲皮外傷,仲有膝頭哥腫腫瘀瘀咁,骨應該就冇事!好彩!係暫時唱唔到歌、咬唔到嘢、又唔係好行到路,就當個天安排我放假啦!」

Mag續寫道:「我都預咗有一日放狗會跌親,因為成日都危危乎,但冇諗過可以跌成咁,好番之後我要操得大隻啲!強壯啲!睇住嚟啦!我好想喺度多謝所有問候我嘅每一位~~我覺得好溫暖好溫暖,仲有係話要隨時ready出嚟幫我,同埋隔空幫咗我忙嘅每一位,好感動好感動,我真係好幸福,係痛嘅,係煩嘅。

但係往往呢啲moment,就係愛湧出嚟嘅時候了,多謝各位嘅愛!當然最感謝係我嘅家人,夜媽媽陪我去醫院嘅細佬同daddy,煮粥俾我嘅媽咪,祝我早日康復,Positive vibe!我會好快好返㗎!#我隻狗完全唔知發生咩事所以毫無悔意 #好傷心仲好傷身 #養狗不容易 #我決定嬲佢幾日。」

(即時娛樂)