以前曾夾Band 菊梓喬新歌滲搖滾元素:今次係小試牛刀 (19:48)

文章日期:2021年05月24日

菊梓喬(Hana)日前為劇集《逆天奇案》片尾曲《秘密花園》拍攝MV,Hana表示這首歌屬自家創作,有份參與作曲。Hana形象向來斯文,溫婉聲線亦受樂迷喜愛,今次新歌有點不同,嘗試跳出過往慘情歌框架,一改形象以搖滾風格示人,讓大家聽見不一樣的Hana。 

Hana說:「為配合今次首歌,特別同造型師提出,喺服裝方面比較型格路線,結果成就咗今次呢個全黑色性感女戰士Look。其實做獨立歌手之前,我係夾band,穿着嘅衣服偏愛黑色,所以有種好熟悉,回到當初感覺。」

今次新歌路線帶少許搖滾風格,Hana表示之前已希望將搖滾元素加入歌曲中,她說:「今次可以話係小試牛刀,原來大眾都接受我唱呢種曲風,嚟緊可以再嘗試更大轉變。」

相關新聞:稱菊梓喬唱太多劇集歌變致命傷 「豹哥」單立文:有少少膩

(即時娛樂)