蘇韻姿甫4年前「全家福」嗌不捨 周嘉洛預告會再見金城安 (13:50)

文章日期:2021年06月02日

周嘉洛因拍攝新劇《痞子殿下》而暫別《愛‧回家之開心速遞》,昨晚播出的一集「再見安仔」是他暫別前的最後一集,講述其劇中角色「金城安」獲「吳旺達領事館」聘用而離港,初步合約為期1年。嘉洛今日在社交平台上載電視畫面截圖,留言預告自己會重返劇組。他說︰「金城安,會再見的。」大批網友留言稱不捨得,希望金城安可以早日「回家」。

相關新聞︰再見安仔|《開心速遞》有洋葱 周嘉洛爆喊不捨「熊家」

劇中飾演金城安「三姨」的蘇韻姿,在社交平台上載2017年首天為《開心速遞》開工的合照,留言︰「呢張相係喺我哋《愛‧回家之開心速遞》第一日開工嘅時候影㗎!(1月10號2017!)由嗰一刻開始,我就喺香港多咗一個家,亦都成為咗有人嘅三姨。就係咁,熊家最細嘅就係我哋兩個,今晚要同你講再見真係好唔捨得;1200+集真係唔簡單!熊家冇咗唯一一個唔係姓熊嘅成員係唔齊全㗎!」

(即時娛樂)