粉絲大手筆賀「龔水」訂婚一周年 呂慧儀嗌感動:佢哋好可愛 (23:18)

文章日期:2021年06月02日

MIRROR成員姜濤早前22歲生日,「姜糖」豪擲逾50萬元為偶像大搞生日祝賀兼造勢活動;其後,ERROR成員193(郭嘉駿)推出首支個人單曲《睡到三點》,一班「老婆」(粉絲)亦買下20個燈箱廣告及派雪糕為「老公」造勢。在無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中的「龔水CP」熊若水(呂慧儀飾)和龔燁(張景淳飾)同樣深受粉絲支持,為慶祝「龔水」於劇中訂婚一周年,在將軍澳和調景嶺港鐵站、坑口巴士站等,落了非常顯眼的燈廂廣告位,有指廣告費約60萬港元。

對於「龔水黨」炮製的驚喜,呂慧儀接受《明報》訪問時表示很感動,因她一直忙於開工,也差點忘記「龔水」訂婚一周年,幸好有粉絲提醒。「佢哋好熱血、好上心、好可愛,一路幫我打氣,好感恩。(『龔水』結婚要請佢哋飲。)睇吓之後拍有冇機會啦」。她多謝一班「龔水黨」花如此多時間、心思及金錢給「龔水」驚喜,亦不忘多謝《開心速遞》的編劇,「我哋啲編劇一路鋪排落嚟嘅故事都好感動佢哋(粉絲),『龔水』線先會咁得佢哋喜愛。希望遲啲疫情好返啲,我哋有機會喺活動或聚會可以畀我哋見吓面」。呂慧儀亦承諾會努力拍戲,以報答粉絲的支持。

相關新聞:呂慧儀張景淳情侶檔受歡迎 粉絲斥資60萬落廣告賀「訂婚」

(即時娛樂)