新歌遭彈唔好聽 193@ERROR反擊:唔鍾意可以唔使留意我 (20:10)

文章日期:2021年06月07日

人氣組合ERROR成員郭嘉駿(193)近日推出首支個人派台歌《睡到三點》,MV上架未夠1個月,已逾120萬點擊率。有網民對《睡》有讚有彈,有網民稱193靠Auto-Tune執聲,又批評他不接受外界意見。

193在凌晨時分於Instagram限時動態回應:「接受唔到新事物、接受唔到新派歌詞、接受唔到新曲風,接受唔到Auto-Tune嘅質感,其實大可以返去睇流行經典幾十年,橫掂我嘅target audience都唔係老土保守怪。

順帶一提,其實睡到三點MV同串流平台版本係有些少分別,為咗配合返MV入面嘅意境,I will be alright呢句mixing上係唔同咗,不過藝術創作嘅嘢,明就明啦,#其實最藝術係MV內容。」

193的言論繼續被網民狙擊,甚至開post指他「走火入魔」,勸他早日成熟,接受別人意見兼改善唱功。193今午再在Ig限時動態回應:「最好笑係有啲人對號入座,又有啲人完全唔了解我就X噏,其實我由未出道已經係咁講嘢,一直有follow開我嘅人都應該知道,我冇諗過要因為呢啲『人生導師』而改變我嘅性格、言行舉止,唔鍾意嘅其實可以唔使留意我,花時間去留意一啲你哋值得嘅人仲好啦」。

(即時娛樂)