ERROR搞鬼聲演《保鑣2》宣傳片 保錡獲薦做「沙律俠」 (17:17)

文章日期:2021年06月09日

由「死侍」賴恩雷諾士伙拍森姆積遜主演的《保鑣救殺手2》(Hitman's Bodyguard 2),將於本月17日在港上映。人氣組合ERROR的肥仔(梁業)、阿Dee(何啟華)、193(郭嘉駿)及保錡(吳保錡)首次「進軍」荷李活,並替《保鑣2》宣傳片搞鬼配音,ERROR施展渾身解數,獻出無制限、無人性、無底線的精湛演出,對於這次特別企劃,保錡說:「我覺得我哋今次配音做得好好,前無古人、後無來者!就算專業嘅配音員,都冇配到我哋呢個成就,因為專業配音員絕對唔會咁配,實在太勁!」

向來率直敢言的193卻有保留:「我唔夠膽好似保錡咁講,呢個只係代表佢嘅立場!」肥仔亦加入戰團:「有咩網絡言論要攻擊保錡,記住係佢一個人講!」保錡仍自信十足說:「再講一次,都係前無古人、後無來者,認真得嚟又好似咁廢嘅話,得我一個做到!」阿Dee則總結:「呢個配音好feel!」

ERROR均是《保鑣救殺手》的忠實粉絲,問到首次「進軍」荷李活感想,保錡又發表偉論:「我希望佢哋(戲中3位主角)同Marvel講,遲啲有個超人(角色)記得搵我做…佢哋好鍾意喺香港取景,幫我整個蜘蛛俠吖!」肥仔忍不住插嘴:「Marvel冇超人㗎喎…你可以做『曱甴俠』!」193有更啜核提議:「叫保錡做『沙律俠』,淨係食沙律,係咁食,一食沙律就有力!」肥仔與阿Dee即時大笑,無力招架的保錡只說:「係呀,素食主義!」

《保鑣2》若再開拍第3集,阿Dee則提出:「應該要拍個香港版,首先成本可以低啲!」肥仔早已度出絕橋:「食個戲名(《保鑣救殺手2》),叫《保錡救殺手2》,下一集就係《保錡救殺手3》!」193飛身撲出:「我就係嗰個殺手『3』,然後保錡唔係保鑣,其實係保安!」

(即時娛樂)