調教你MIRROR|Ian自我防護機制變強 Edan唔介意隊中做陪襯 (23:59)

文章日期:2021年06月09日

ViuTV節目《調教你MIRROR》今晚(9日)播出第3集,圍繞陳卓賢(Ian)和呂爵安(Edan),Ian認為MIRROR並不如初成軍時般齊心:「力量比起我哋成軍第一個演唱會薄弱咗,大家冇咁齊心同共同目標去做同一件事,大家亦有各自工作,好難兼顧到。」Ian亦認為要取決大家如何做這件事,他本身也想做,但要大家踏出第一步才會有改善,正如他以前打排球,都是講求團隊建立及團隊精神,不過若然大家欠反應,他做的會否白費心機,會令他卻步。

祖堯問他平時是否較獨立,Ian直認不諱個人較獨立及文靜,經理人花姐(黃慧君)希望Ian能Open up自己。之後Ian及柳應廷(Jer)獲安排到麵包店,跟老闆阿Kit學整麵包,Kit是Ian的忠實粉絲。過程中,Kit讚Ian在《全民造星I》好出色、有光芒,但現時的Ian變得比以前更Chok,雖然依然靚仔及賞心悅目,但Kit直言覺得Ian好似沒有以前那麼開心。Kit又認為Jer的Chok跟Ian的不同,Ian反而是怕行差踏錯,Ian亦坦言個人多了顧忌,除了工作外,私人事亦被人望住兼討論,變成令自己不太肯再嘗試,變得更加封閉。他又指自己以前性格內向,但以前的內向是少跟別人說話,有時喜歡獨處的內向,現在可能變得比較健談,但內心卻更封閉,現在已經習慣,既然被人誤會了,也不需解釋,別人已經先入為主覺得你是這樣的人,再解釋好像也沒用,我會形容為自我防護機制變強了。

在節目中,花姐讚Edan是隊中最平和及最「冇嘢」一個,當初花姐叫Edan加入MIRROR時也事先講明:「你唔會係主力捧嗰個,你係陪襯。」Edan也沒所謂,他說:「無論樣貌唱歌跳舞,都唔及得其他人,我陪襯都OK,我慢慢行,總會有一天我做得好,大家會望到我。」Edan再表示:「冇MIRROR我哋什麼都不是,最緊要大家有底線、有宗旨,MIRROR係我哋嘅根,難得MIRROR愈來愈好,由起初不被看好,畀人話好似MK,又冇人認識,出嚟畀人取笑,但今年愈來愈好,更覺得唔可以咁樣完。除咗工作之外,冇試過私下12人一齊出嚟玩,呢個節目係個機會,畀我哋加深對彼此認識,我唔敢話拍完呢個節目後,突然變得齊心,但一定能延續MIRROR壽命。」

(即時娛樂)