曾心存偏見想放棄 梁祖堯向陳卓賢公開致歉 (13:46)

文章日期:2021年06月10日

ViuTV《調教你MIRROR》昨晚播出第3集,圍繞陳卓賢(Ian)與呂爵安(Edan)。Ian在節目中直認自我防護機制強,性格由內向、少說話變成現在的比較健談卻把內心封閉,即使被誤會也不解釋。經理人花姐(黃慧君)希望梁祖堯(阿祖)能助Ian打開心扉。

阿祖在社交平台分享與Ian相處下來的感受︰「坦白講出發之前,對佢哋12個大部份都唔認識,都會喺問吓身邊唔同嘅工作人員,梳頭化妝,打聽下關於佢哋嘅一切,務求做足功課,入去就一擊即中。有人同我講,佢好聰明㗎,你做啲太低能嘅嘢佢應該未必會合作。有人同我講,佢好cool㗎。如果你想打開佢個心恐怕冇乜可能。有人同我講,佢好有自己嘅諗法㗎,你同佢講啲嘢如果唔啱聽,你預備定會有不禮貌對待啦。聽咗咁多之後,心裏面有一半係擔心,另外一半更加係有一種想放棄呢一個人了。我哋拍攝上邊有一個好好嘅機制,就係我同大家講每一刻都真心傾偈,儘管可能有鏡頭影住,都真心傾,然後如果真係唔想出街嘅,我哋就同製作團隊講頭先嗰段唔好出街。第一個行使呢一個權利嘅人,係佢。」

阿祖表示首日拍攝時見Ian獨自坐在一邊,就上前和他聊天。兩人談了很多,Ian最後要求不要播出有關片段。阿祖說︰「由嗰一刻開始我對佢改觀。無可否認佢係一個慢熱嘅人,一個聰明嘅人往往都會慢熱,因為所有嘢睇定啲先收集多啲資料先下決定無論如何都冇錯。經過幾日嘅相處,無論係我或者幕後製作團隊,都感受到其實佢係其中一個最真實嘅人,嗰種真,就係連我唔係太信任你我都唔介意俾你見到,咁樣其實對大家都好。我話我都係咁嘅人,就是呢一點。幾日之後我哋做戲劇練習,哭得最斷腸,11個兄弟都完成,而他仍然在哭,彷彿抽離不出來。我帶領這種練習多次,第一次懷疑自己,是不是有些東西已經畫得太深,究竟之後我能不能夠填補佢心裏面呢一個洞?」

阿祖最後感激Ian對他的信任,在過程中慢慢打開自己,重現久違的童真笑容。阿祖說︰「記得最後一兩日,你同我講,就算有啲嘢現實改變唔到,原來願意同身邊信任嘅人分享,每講一次就好似個角度已經有少少唔同,原來真係會輕咗,原來真係會開心咗。我亦都必須喺呢度向你道歉,因為我一開始聽人哋嘅講法,已經對你有一種偏見,多謝你用你嘅行動提醒我,每個人背後都有難言之隱,如果就憑片面之詞去判一個人死刑,呢一種偏見實在很差很差。希望你永遠都可以保持呢一個快樂嘅笑容,祝你生日快樂,永遠都快樂,親愛的Ian。」

(即時娛樂)