姚焯菲唱《戀愛預告》破百萬點擊 靠愛犬投入感情 (22:57)

文章日期:2021年06月10日

14歲姚焯菲(Chantel)在無綫歌唱比賽節目《聲夢傳奇》演繹陳百強作曲的《戀愛預告》獲得好評,令她人氣勁升。她獻唱《戀愛預告》片段上載網站4天,已突破百萬點擊,她的Instagram近日急增逾5000粉絲,目前有3.5萬粉絲。網民還翻出林珊珊的原唱版本,林珊珊有留意,並說:「梗係開心啦,首歌咁好反應喎。我身邊好多親戚朋友都喺度係咁聽同討論,話呢個妹妹好sweet好可愛。無論邊個版本都好,都多謝大家咁鍾意陳百強嘅曲,鄭國江嘅詞,多謝Chantel令我哋啲auntie變成少女。」

Chantel抱「情人」愛犬Baby接受《東張西望》訪問答謝支持,她說現階段沒有想要拍拖,說唱《戀愛預告》時全靠想着Baby投入感情,「好多人都話首歌啱我唱,咁我就好畀心機去練」。對於吳業坤(坤哥)說不夠膽跟她打招呼,Chantel對鏡頭跟坤哥說:「你可以勇敢啲同我打招呼,我都會同你say hi。」坤哥留言回應:「我會默默咁做你Fans,大家放心。」

(即時娛樂)