冤枉新秀訓練營|祖兒軒仔任評判 七師傅狠批訓練生 (20:41)

文章日期:2021年06月15日

網上節目「冤枉娛樂」為樂壇加添新血,團隊決定製作一輯選秀真人騷「冤枉新秀訓練營」。真人騷以淘汰比賽形式選出新人王,14位參賽者於為期6個月內,接受歌唱、舞蹈、演戲及形象全方位特訓,最後由網民投票選出最強新秀,並簽約出道。比賽期間,請來霍汶希、張敬軒、容祖兒、泳兒、許靖韻、當奴、趙祥誠(Ben)等藝人擔任評判或導師。

日前,節目播出預告花絮,請來人氣急升的七仙羽師傅為參賽者預測賽果,七師傅看完眾參賽者的相片後,她除了狠批一眾參賽者,更語出驚人,如指18歲的Elka似日本AV女優、Racy邪在骨子裏,又說Jonathan經常思考怎樣勾引女人、富婆,勸他去跳社交舞,走闊太路線;當問到其中一名參賽者是否靚仔時,七師傅表示:「要問女人先得。」旁邊的李靖筠即說:「師傅你咪係女人囉。」七師傅解釋:「我已經超越咗呢啲男男女女啲嘢,問其他啲女人先。」隨後看到貌似混血兒的Jeffrey相片後,又說:「因為我係混血兒,所以我鍾意混血兒。」李靖筠問她:「係咩?師傅你混邊度㗎?」七師傅表示:「九龍混香港唔得咩?」七師傅認為Jaime、子然、Jeffrey及Tina為四強大熱。

未知七師傅是否覺得評論太過「凶狠」,怕打擊參賽者,於是在節目尾聲時,七師傅說:「其實最冤枉嘅係我,我係好愛大家㗎,非常之愛,但頭先我講到佢哋咁差,我內心係非常之愛,師傅愛你。」

(即時娛樂)