調教你MIRROR|開心奪最佳演繹獎 隊長Lokman哭訴:掛住以前嘅自己 (00:55)

文章日期:2021年06月18日

ViuTV節目《調教你MIRROR》昨晚(17號)一集,隊長Lokman(楊樂文)是經理人花姐(黃慧君)想梁祖堯調教的對象。花姐指Lokman由以前很有火的隊長,到完全想放棄做MIRROR隊長的人。Lokman亦是12子中,讓她最放心的成員,「我只會畀問題佢,我唔幫佢解決問題,後來他唔開心,開始同我有啲拗撬,覺得點解成日唔理佢,只照顧其他成員,當刻先驚覺呢個問題,因為心目中佢係照顧大家,原來佢都需要照顧,有心事要同佢一齊分享、分擔」。她指因為做隊長很多事都不能做,現在更是做偶像派及隊長,要keep住靚仔、正經,其實Lokman不開心,故她跟同事盡量找拍戲機會給他,無論大小,希望他嘗試做。她指Lokman很有義氣:「佢同我講過以前唔係咁,以前佢係一個火爆嘅壞人,因為傷害到人,重新反省變成依家嘅佢,但依家唔係開心嘅佢,我估……」所以,花姐想梁祖堯調教Lokman變成一個開心的隊長。

Lokman也說最近經常面對一個問題,尚未找回初心、未能站穩,有很重的感覺,可能還未找到,但不停思考,總會慢慢、一點一點找回來。之後,梁祖堯與Lokman傾偈,梁祖堯先說出自己的往事,他說自己小時候是一個很真誠的人,但因長大後受過很多傷害而把自己變成另一個人,最後取得平衡,故他希望Lokman能保持火爆的人的能量,但也要保持現在的謙卑。Lokman似有所感觸說:「最近有種很深感受,真係幾深,即係……我睇番《狂舞派3》時,有啲……有啲掛住以前嘅自己,我有啲……我有啲……因為鏡頭嗰個就係……好熟悉但又……但又好陌生……好奇怪……(忍不住淚水)(梁祖堯:奇怪係啲乜嘢?你掛住嗰個佢?)我好……我好掛住以前嗰度力(魄力)……我好掛住以前嗰個無拘無束嗰度力(魄力)……但我唔知點解自己會將佢收埋咗,我唔知點解會將佢丟咗,係囉,唔知點解會……(梁祖堯:你睇《狂舞派3》見番嗰個自己?)好多嘢都唔理,唔理人哋感受,嗰個自由奔放囉……嗰個自由奔放嘅力……就係推我向前行嘅力。(梁祖堯:如果你繼續唔鍾意依家個自己,你就會同以前嗰個自己再推遠啲,依家呢個契機就係開始擁抱依家嘅自己,我真係覺得你係隊長,你真係一個隊長,而你將會是一個開心嘅隊長。)」Lokman聽到梁祖堯一番說話,似有所領悟,也再次展露笑容。

上集講到梁祖堯選出姜濤、Anson Lo(盧瀚霆)及Lokman進入第二輪演技比試,跟鍾雪做對手戲,他決定增多一個名額,結果選出 Tiger(邱傲然),經過4人的臨場表現,最後由Lokman奪得「最佳演繹獎」。Lokman事後表示很開心,因為熱愛演戲的他,覺得獲獎是一個肯定。

(即時娛樂)