「佛相」Kirsten澄清林作非提名人 呼籲網民勿信眾籌一事 (12:36)

文章日期:2021年06月18日

無綫《2021香港小姐競選》近日進行面試,其中一位來自東涌的佳麗Kirsten,雖然無緣進入第二輪面試,但憑住一臉「佛相」以及貌似女版羅浩楷,再加上林作聲稱自己是提名人,而成為談論焦點。林作當時更公開Kirsten的中文名為霍韻璇,今年19歲。

不過,Kirsten近日接受傳媒專訪澄清其中文名叫「利愛安」,今年22歲,是一位中國、菲律賓與西班牙混血兒。Kirsten表示不認識林作,林作不是她的提名人,提名她參選港姐的人是當日陪同她面試的哥哥Lenar。對於林作自稱是提名人,連她的中文名都改埋,Kirsten沒有生氣,唯一希望外界勿相信林作在社交網搞眾籌,稱要以贊助形式令她可進入決賽的事。

林於6月16日曾在社交網發文稱︰「各位,我哋唔可以俾Kirsten就咁離去。今朝,我搵唔到佢,似乎冇出現喺港姐第二輪面試。我決定眾籌俾TVB,以贊助形式代表港人懇求加個位俾佢進入決賽。如果每人出100元,我哋1000人就會有10萬,1萬人嘅,我哋會有100萬。一百萬嘅贊助,我估,佢一定可以喺決賽,帶俾我哋最大嘅歡樂。DM我攞眾籌link吧。幸福,係要自己爭取嘅!」

林作早前接受《明報》訪問時曾表示不認識Kirsten,他當時表示︰「純粹有網民提議我做Kirsten提名人,我只是說了聲『好呀』,根本無見過Kirsten,亦無對方聯絡。」

相關新聞︰被「佛相」Kirsten踢爆講大話 林作︰開玩笑方式抽水

(即時娛樂)