《糖街製片廠》入圍烏甸尼電影節 蘇皓兒無緣行紅地氈感失望 (21:39)

文章日期:2021年06月18日

導演劉翁執導的電影《糖街製片廠》入圍意大利烏甸尼電影節,成為其中一部港產片於歐洲、北美及亞洲城市作巡迴上映,讓海外觀眾認識港產片的嶄新面貌。劉翁笑言讓外地觀眾感受香港恐怖片驚得嚟好笑,笑得嚟感動,感動得嚟又好驚嘅獨有玩法:「今次喺歐洲上映製作好認真,電影放映時將配上意大利語字幕。」

「香港國際電影節」協會為劉翁拍攝宣傳短片,以視像方式跟當地觀眾見面。劉翁稱恐怖懸疑片沒有區域、文化界限,反而著重氣氛、效果、化妝造型等,今次《糖街製片廠》由荷李活級數的特技化妝師操刀,質素不會失禮。他也想親身跟世界各地的電影人交流,可惜受疫情影響,未來要更畀心機拍好戲,希望有機會再參展親身感受歐洲影壇盛事。

女主角蘇皓兒對於電影被選中參與國際影展感到驚喜,坦言無法赴意大利行紅地毯相當失望:「作為一個演員,可以行國際影展紅地氈,機會唔多。今年疫情冇得去,真係好唔開心!不過知道自己嘅作品可以代表香港,都係好威水嘅,希望到時香港上映都有好好嘅成績,咁對自己同公司都有交代。」

楊柳青在戲中犧牲容貌以爛面上陣,笑説:「我個特技化妝認真程度連我自己都唔認得我自己!我懷疑觀眾睇晒成部戲都未必知道邊個係楊柳青!不過有機會代表香港電影去參與國際級影展,呢個係演員嘅光榮,令我知道付出係有回報。以前香港好多電影喺外地影展攞獎,依家嚟到我哋呢一輩,更加要付出十倍努力,再為香港影壇揚威海外。」

(即時娛樂)