解開《叱咤》心結 AK內疚:以後會好好保護MIRROR (00:45)

文章日期:2021年06月19日

ViuTV節目《調教你MIRROR》昨晚一集,梁祖堯讓MIRROR成員參加自我認知課堂,12位成員在空間內周圍行,又互相對望及擁抱,成員都喊,其中江𤒹生(Anson Kong、AK)對柳應廷(Jer)及盧瀚霆(Anson Lo)分別講對唔住。

之後呂爵安(Edan)說:「AK有時心情不好,黑面,我嘅方法是可能他有啲事,幫他搵藉口,令自己舒服,不會加深矛盾。」AK接著說:「我之前覺得大家嘅心愈行愈遠,friend嗰啲自己溝通,唔friend嗰啲唔溝通,但我哋係一隊,下午望著大家隻眼,發覺原來大家又唔係咁唔鍾意大家啫!攬住阿Jer同阿Lo(Anson Lo)同佢哋講聲對唔住,係我第一次同佢哋道歉,係關於咩我唔知,1月1號(叱咤頒獎禮)?上年不穩定情緒?但講咗後個心舒服好多。我又搵番自己,搵番大家,大家一直喺我心中,係我自己行開咗。我係呢個團嘅副隊長,但我冇好好幫阿Man(楊樂文),令他承受好多不必要壓力,我冇好好照顧晒每一個人,我好內疚。喺第一個訓練時,我衷心同阿Lo、阿Jer講對唔住,我知自己有時好任性,有時有啲橫蠻無理,我知大家好惜我。Edan頭先講嗰句我無唔開心感覺,以前比賽時,每次車你返屋企,每句同你講嘅說話都係真心,但你諗吓有幾耐冇跟過我車返屋企?幾耐冇傾偈?我好堅決咁想為佢哋改變,為自己改變,亦會好好保護MIRROR。」

Jer接著說最近聽到一些說話令他好傷心,有人說:「如果你哋唔啱咪當工作伙伴,唔夾咪唔夾囉!」Jer哭著說:「經過兩年,我發覺我好愛大家,記得有次衝突是1月1號叱咤,我同阿Lo有獎,我在乎AK感受,多過我自己開心攞獎,大家圍埋時,我係唔開心。因為呢個獎,我唔想再爭獎,唔想再有競爭,唔想大家再出現矛盾。」AK聽到Jer一番話哭成淚人,梁祖堯叫AK與Jer及Anson Lo擁抱,解開心結。

(即時娛樂)