首次以爸爸身分慶祝父親節 Patrick Sir睇住B仔長大 好有成功感 (15:14)

文章日期:2021年06月20日

關宛珊4月時為老公林溥來(Patrick Sir)誕下愛子「洋葱頭」林若嘉(Preemo),Preemo現時兩個多月大,今天是Patrick Sir首次以爸爸身分慶祝父親節,他在Instagram分享多張和囝囝的合照,並分享這兩個多月來感受:「感恩上天送咗一份完美嘅禮俾我哋。見得最多除咗老婆、BB同Don Don,就係尿片、奶樽同電話(影夠未...就嚟冇晒memory)。睇住洋葱頭好似氣球咁一日一日脹大,成功感好大,責任感更大。覺得老婆好偉大,真係要錫佢多啲。Preemo每次發出新嘅聲音,都令我哋好興奮...除咗喊聲。成日提自己,唔好忽略Don Don。一家四口去咗幾次街,每次都好開心,好有family嘅感覺。每次收到老婆send嚟嘅BB相或片,都好似傻佬咁自己對住個電話笑。」

Patrick Sir表示每天早起上班,下班後返家再開工,雖然每天都超累及不夠睡,但內心又相當開心:「各位爸爸,我哋要默默地(你係爸爸你明嘅)加油,幾辛苦都要撐落去,面帶笑容地成為老婆嘅最大支援,子女嘅最佳榜樣。父親節快樂!」

(即時娛樂)