唱錯《E先生》歌詞 獲Wyman改詞 姜濤:讓大師改筆 受不起 (19:49)

文章日期:2021年06月20日

MIRROR成員呂爵安(Edan)的《E先生連環不幸事件》深受歡迎,在YouTube的點擊已破470萬,成績斐然。姜濤在Instagram貼了翻唱《E先生》的片段,並由Edan負責彈琴,期間姜濤唱錯歌詞,將「一起都給背叛,夢想越想越悲觀,誰曾如獲至寶,千金也不換…」,唱錯成「⋯⋯夢想越想越悲觀,垂輪毛盡錯戀,千金也不換…」姜濤在Ig留言:「K先生連環不幸事件。」

連《E先生》填詞人黃偉文(Wyman)也寫道:「唔使驚,為咗你,我改歌詞。從今以後,正確version係:『…夢想越想越悲觀 垂輪毛盡錯戀 千金也不換…』立此存照!搞掂!(我諗,好多人今年最想集嘅郵,應該係,儲齊26個字母先生嘅連環不幸事件!哈哈哈!我自己先留名等聽!」姜濤亦有留言:「讓大師改筆 受不起😂🙏🏻」

(即時娛樂)