陳自瑤《識貨》表現欠佳遭狠批崩潰爆喊 要Do姐安慰 (18:38)

文章日期:2021年06月21日

無綫今晚(21日)播出真人競技綜藝騷《識貨》,由鄭裕玲(Do姐)帶領鄭衍峰及孔德賢主持,8位「見習主播」陳自瑤、黎諾懿、陳嘉佳、何遠東、黃建東、蔡國威、路芙及黃頌明,需要在完全沒有劇本的情况下,靠口才、急才及轉數等,說服現場觀眾購買推銷貨品。

除了Do姐會給予意見外,現場顧客及商家評審團,亦會根據藝人表現,即場批評及讚賞。節目另一特色,是每集4名成績最好的「見習主播」,均能以爭取回來的最低價,即場比併賣貨鬥銷量。

在《好聲好戲》中奪冠的陳自瑤(YoYo)為了挑戰自己,亦有報名參賽,不過壓軸出場的她,由於太緊張,全程驚到騰騰震,亦未能在限時內完成完整的presentation,遭顧客代表狠批:「真係成分鐘都唔知你賣乜,平時見到咁,我係會『碌』走你。」商家團則直指YoYo沉悶。

出師不利的YoYo除淚灑鏡頭前,返回後台亦繼續崩潰爆喊兼自責:「我真係做得好差,我諗我好多年都冇嗰種挫敗感。唔係我強項,真係唔知點算,對自己好失望。」由於YoYo表現激動,Do姐亦有出言安慰。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕識貨 陳自瑤 爆喊 鄭裕玲