花姐眼中的姜濤︰不重名利 只求演出到最好的外星人 (12:44)

文章日期:2021年06月24日

MIRROR完成Star Hall演唱會後,經理人花姐(黃慧君)在社交平台寫下她眼中的MIRROR 12子,壓軸出場的是「人氣王」姜濤。花姐表示她眼中的姜濤是個不重名利,只求將演出做到最好的外星人。為了演唱會上的單獨表演環節,姜濤竟然早在一年前就提出要開始排舞,嚇到花姐O嘴。

花姐說︰「老姜.....佢對我嚟講係一個外星人,一個係我想像以外嘅人。演唱會嘅一年前就已經同我講『喂!老花,我已經諗到演唱會個item做咩,可唔可以下星期安排排舞?』當時我真係O咗嘴︰『我連開唔開到演唱會都未知喎﹗』到演唱會期間,佢不斷問我︰『老花,我知道你依家唔會影響我哋自信,但係我想你話我知,我個item好唔好,有咩要改?』我有時會同佢講︰『放心,你嘅fans一定會鍾意。』然後佢認真咁同我講︰『我想將呢個表演做到最好。』」

「好多人同我講『你小心姜濤會囂張』,我可以肯定同大家講『老姜一定唔會』,名利對佢一啲都唔重要,因為佢個人真係好簡單,佢只係想做一個『認真嘅表演者』。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕花姐 黃慧君 姜濤