何韻詩為黃耀明補祝生日︰有你一起行落去 我什麼都不怕 (12:10)

文章日期:2021年06月26日

黃耀明(明哥)早前(6月16日)度過59歲生日,好友何韻詩約他食飯切蛋糕慶祝。阿詩在社交平台上載合照,感慨留言︰「呢啲時勢,每次見面都係先無奈苦笑,跟住都係嗰句:『我哋要見多啲啊。』見面時講吓八卦、笑吓、擁抱吓、互相嘲諷吓、無聊吓、互相關心吓、到入夜講吓自己心底嘅迷思。最簡單平凡嘅一聚,喺呢個時候係如此珍貴,我哋心裡都知道。」

「美麗善良的明仔,總係喺我覺得有些微不安時,飾演一個anchor,一粒定心丸,穩定我嘅意志。諗落由當年一齊come out後,無啦啦咁就一起走過接近十年,真係好XXX。今日你同我不約而同都選擇留下,除咗各種好難說明嘅原因,或許更主要係出於係創作人對目擊時代嘅一種莫名執著。真係好在有你明我。日子越嚟越唔容易,但有你一起行落去,我什麼都不怕(umm well⋯⋯除咗小強)。你要一直健健康康平安快樂,記得戒口啊衰仔。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃耀明 何韻詩